Văd în niște comentarii cum cineva îi taxează pe niște alții pentru că fac reclamă pe conturile proprii de FB la diverse culori, mai nou și magenta, că de ce nu-și fac un alt cont pentru reclamă și pe conturile personale să rămână ei, oamenii, sau ca oameni. “Daca vreau reclama ma uit la TV” Serios? e cineva care VREA reclamă? În general, reclama nu e o atracție în sine, ea apare acolo unde e multă lume. (ar fi câteva excepții, dar sunt EXCEPȚII).
1. E greșit să crezi că dacă esti om, nu faci reclamă. O faci chiar și fără să vrei atunci când te lauzi la prieteni cu ultima achiziție. Chestia asta, word of mouth, e de când lumea. Pe de altă parte, dacă faci reclamă ce ești? animal? cyborg?
2. Unii o fac mai des decât alții.E pe undeva normal, mai ales atunci când unii din asta trăiesc. Deal with it!
3. Dacă o faci prea des, riști să nu te mai ia nimeni în serios. Așa că ai grijă să nu depășești acea graniță fină între om și publicitate.
Sigur că fiecare are granița lui atât ca emanator de publicitate, cât și în calitate de consumator. Iarăși e o chestie de toleranță. Am un coleg care votează PSD. Ce-o să-i facem? Să-l dăm la lei? Nu. Tolerăm, râdem, glumim, d’astea civilizate.