Skip to content

h

Viața e ce se întâmplă în timp ce tu ești ocupat cu alte planuri

  • Știrile mele
  • DIY
  • Eco
  • Tehnologie
  • Contact

Blogal Initiative – Punct si de la capat.

15/07/201112/01/2012 haivas

Am fost la evenimentul organizat de Biz, Blogal initiative si BCR, in semn de marcare a incheierii campaniei #Refinantare prin BCR. Scopul personal pentru care m-am dus a fost sa iau pulsul evenimentului, sa simt karma organizatorilor si sa-i cunosc cat de cat live, pe cei implicati sau prezenti acolo.

M-am inteles cu “usierul” de la H.J. Hotel si am lasat masina chiar langa intrarea in hotel pentru 6 lei, in loc de 8 lei/h la subsol. Mai ca nu mi-a zis:”va rog eu, nu va duceti la parcare la subsol ca e 8 lei/h, mai bine da-ti-mi mie ceva si ne intelegem”.

L-am cunoscut pe Cristi, care e la fel de amuzant si offline! 🙂 I-am vazut pe Bobby Voicu,  Andrei Rosca, Costin si multi altii. Din partea BCR a fost prezent Daniel Pana, director de marketing. Din pacate n-am putut sa fac asocierea intre fetele oamenilor si blogurile lor, pe care cu siguranta (cel putin unele din ele) le urmaresc. Si cred ca problema asta au mai avut-o si altii: Se uitau unii la altii, cateva secunde, fata in fata si parca li se citea in privire: “oare asta cine e? l-am mai vazut undeva? ce blog are asta?” Asta pentru mine a fost o problema: asocierea identitatii online cu persoana din fata mea.

Ce-am retinut?

– S-au prezentat rezultate: cifre contorizate pe de o parte de Chinezu, pe de alta parte de Zelist. Cu siguranta le gasiti, nu insit pe ele. Concluzia lor a fost ca operatiunea indrazneata a fost o reusita. Au fost si hateri, dar overall, au fost mai multe ziceri de bine, decat de rau.

– S-au pus intrebari mai mult sau mai putin pertinente.

BCR

– BCR a avut destule “mingii” ca sa lase promovarea unui produs pe mana unor pustani. Corect! Ce-au riscat? Imagine in cadrul unui segment care comunica online.

– Politica de comunicare a BCR, nu permite dezvaluirea de cifre legate de bugetul alocat, desi am aflat de la Marta ca: (citez din memorie) “nu a fost un buget de cateva mii, a fost mult mai mare”.

– Am inteles ca BCR nu pot contoriza un rezultat al campaniei pt ca e prea devreme. Corect! (procedura de acordare a unui credit dureaza). Ar fi totusi interesant de stiut ceva concret la timpul potrivit. Nu mi-a fost clar din partea BCR care au fost obiectivele campaniei. Au spus doar ca au fost si ceva obiective de business, adica au vizat si atragerea unui nr de clienti, (n-au dat cifre) insa cred ca obiectivul principal a vizat brand awarness-ul in cadrul unui segment (19-25 ani) cu care BCR vrea sa se imprieteneasca, in fata caruia vrea sa fie o banca cool. Si aici cred ca sunt pe drumul cel bun, inceput cu aceasta campanie. Ramane de vazut ce fac mai departe.

Blogosfera

– La inceputuri erau cativa blogeri, era ca o famiglia reunita la o bere, iar acum lucrurile s-au complicat. Exista o blogosfera cu multi oameni cu potential in care Chinezu are toata increderea. Exista foarte multi blogeri in tara, care promit.Corect si frumos!

– Campania #Refinantare prin BCR n-a fost facuta cu blogeri din Bucuresti, ci blogeri din alte orase ale Romaniei.

– Chinezu va milita pentru separarea  blogosferei in “cei care fac ceva” si “ceilalti”.

– Pt Blogal Initiative nu sunt importante rezultatele campaniei pt client, cat efectele pentru blogerii mai mici pe care vrea sa-i ajute sa iasa la suprafata. E de salutat o astfel de atitudine.

Mult succes!

Posted in Uncategorized

Post navigation

Salomon ruleaza
Am biciclit

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Recent Posts

  • 6 plante care te scot din foame
  • Oamenii nu încap în cutii
  • Garmin Forerunner 55 e dezamăgitor, dar ieftin
  • Tesla e deja vechitură
  • Ce ai și ce nu ai nevoie ca să mergi cu bicicleta la servici

Comentarii

  • haivas on Cum schimbi geamul la șemineu
  • cornel on Cum schimbi geamul la șemineu
  • Haivas on Rucsacuri pt bicicletă
  • Mihai Dobre on Rucsacuri pt bicicletă
  • Mihai Dobre on Cauciucuri pentru biclă

Am mai scris

  • 6 plante care te scot din foame
  • Oamenii nu încap în cutii
  • Garmin Forerunner 55 e dezamăgitor, dar ieftin
  • Tesla e deja vechitură
  • Ce ai și ce nu ai nevoie ca să mergi cu bicicleta la servici

© 2023 h

Proudly powered by WordPress | Theme: x-blog by wpthemespace.com

We are using cookies to give you the best experience on our website.

You can find out more about which cookies we are using or switch them off in settings.

h
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

You can adjust all of your cookie settings by navigating the tabs on the left hand side.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.