Campanii amestecate

             Fiind predominant un client de brand, adica, rezonez si sunt influentat in procesul de cumparare a ceva, de imaginea, brandul, comunicarea pe care o face compania respectiva catre mine, ma simt deranjat asemnea bazaitului unui tantar intr-o noapte racoroasa de vara, de campaniile astea amestecate.

          Ultima pe care o vad e de la e-mag care s-a gandit sa-mi vand pe langa un laptop si un RCA. Mie nu-mi plac chestiile astea, si in afara unui motiv financiar, nu vad de ce ar face ar exista asa ceva. Ce sa inteleg, ca au scazut vanzarile, ca vor mai multi bani si s-au gandit sa-i faca din asigurari? Ce legatura au cele 2? Da, poate ca o buna parte din segmentul tinta, e comun celor 2 categorii de produse, dar in situatia asta sunt si multe alte produse. Ce-ar fi sa vezi campanii de genul: “Ia-ti pasta de dinti de la e-mag!”,  “E-mag si LOVE+” sau “Ia-ti azi un laptop de la e-mag si castigi un vibrator marca X”.

       Cand merg la e-mag ma astept sa gasesc produsele pentru care ei s-au facut cunoscuti. Atfel imi inseala asteptarile si dupa cum stiti, “a brand is a promise”, nu o promisiune si o surpriza ciudata!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.