Va spuneam aici ca sunt un client de brand. CEC e unul din brandurile care-mi plac. Dar nu azi.
Plecand de la ideea ca “a brand is a promise”, azi CEC mi-a inselat asteptarile. Nu s-a tinut de promisiune, n-a fost asa cum ii stiam si cum ma asteptam: Flexibili, saritori, dornici sa-si depaseasca problemele prostiei din propria birocratie pentru binele si confortul clientului.
Nu va bat la cap cu toata povestea. Va spun atat:
– de 2 ori au ratacit actele pe care le-am depus pentru reactualizarea datelor personale.
– drept urmare:
1. din 2008 si pana azi nu mi-au actualizat datele in “aplicatie” (nume, adresa)
2. nu mi-am putut ridica noul card (cel vechi a expirat) pentru ca nu corespundeau datele. (nume diferit, schimbat de mine, DAR CNP identic). Astea in conditiile in care cardul expirat cand a fost emis in august 2010 l-am primit in aceleasi conditii: adica nume diferit, CNP identic. De ce atunci s-a putut si acum nu se mai poate. (la aceeasi agentie, la aceeasi persoana, aceeasi situatie – tratament diferit).