Una despre haine

Sâmbătă am fost la cumpărături, întâmplător de haine. Locul nimerit Fashion house outlet sau cum îi zice la chestia aia de vis-a-vis de Carrefour Militari. O exprienţă plăcută pentru că nu era aglomerat.

Ce vreau sa spun e faptul că m-a uimit să văd ce reduceri aveau unle magazine la anumite produse. Mi-a sărit în ochi o etichetă mare pe care putem citi, nu una, ci 2-3 reduceri. De la 500 ron preţ iniţial, la +200 ron, la 120 ron. Deci cum? Ceva care s-a vândut cu 500 ron, se poate vinde şi cu 120 ron?

Mi-ar plăcea să văd cum arată un business case la o astfel de companie. Să văd care e marja de profit? Cum fac estimările şi cum e posibil să ajungi la astfel de reduceri şi să mai faci şi profit din asta.

Mă gândesc acum la povestea aia cu adidaşii Nike, Adidas etc, care sunt făcuţi de indieni plătiţi 3$ pe zi, iar o pereche ajunge să coste câteva sute. Ce facem? Recurgem la alte solutii sau aşteptăm reducerile?

foto

2 thoughts on “Una despre haine”

  1. Astea sunt minciuni. Probabil acele articole nu au costat niciodata 500 ron. Am remarcat la un suprmarket de unde fac saptamanal piata. Pe pliante scrie ca un anumit produs a costat 10 ron si i-au redus pretul la 7 ron. Dar eu, urmarind mereu, stiu ca niciodata nu a costat in magazin 10 ron.

    1. Sigur ca exista si varianta asta. Insa am vazut produse similare si la preturile alea. 500 ron. Adica existau astfel de produse. Aceeasi marca, acelasi material, modelul usor diferit si probabil numerele/marimile.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.