Webstock 2013

Webstock 2013

În primul rând trebuie spus că evenimentul este transmis live pe webstock.ro, asta pentru cei care credeau că un eveniment pentru online este atât de offline.

 

9:30 – Cabral Ibacka

– ” Blogosfera s-a bășit (…) s-a pierdut tot ce era fain în blogosferă”

– ” Ne întâlnim odată pe an la Webstock și ne mai împiedicăm unul de altul pe la vreo pișcotăreală, în rest nimic…”

– Blogosfera are altă menire decât actele de caritate.

Nu sunt pe deplin de acord cu el. Poate că blogosfera lui e așa cum o descrie el, dar părerea mea este că discursul lui e unu arhi cunoscut și răsuflat. El zice “Care proiecte? Ce am mai facut noi?” Puțîn mi-a lipsit să strig “Lumină pentru Ursici”

10:00 – Tudor Giurgiu – TIFF

– are ochelari albi de hipster .

– “Am o mare simpatie pentru pișcotari” 🙂  – sala e-n extaz!

 Margareta Nistor – cea mai cunoscută voce feminină din România

– Ni-l dă exemplu pe Dan Chișu în sensul cum poți crea ceva pornind de la internet: Website story. În filmul ăsta joacă o tipă pe care DAn Chișu a găsit-o pe net. Niște cineaști au vrut s-o premieze pentru rolul excelent interpretat fără a fi actriță, însă n-au mai reușit să dea de ea.

– ” e foarte dulce să bârfești, eu recunosc sau cum spun actorii, nimic nu e mai dulce decât carnea de coleg.”

– ” de luni îmi fac blog”.

Mirela Bucovicean – un do-er din domeniul fashion, un designer român care a construit un brand în jurul www.molecule-f.com

 

 

12:00 – Markus Lause – Chief Commercial Officer, Vodafone Romania

– ” it’s too hard to be creative on demand”

– ” there are too few proposals”

– dă câteva exemple de creativitate în sensul folosirii tehnologiei (online) pentru reinventarea unor afaceri clasice offline Starbacks, DriveNow

– DriveNow e despre car sharing. In cateva orașe mari sunt mașini care pot fi închiriate prin intermediul unei aplicatii pe mobil. Masina  o deschizi cu mobilul, și plătești pe minut. Mașina o lași în anumite puncte, astfel stabilite încât oriunde ai fi de ex. în Berlin găsești mereu o mașină disponibilă la maxim 400-500 m distanță.

 

Cristinca Bazavan – Blogger, Bazavan.ro

–  o tipa căreia i-a plăcut matematica, (se vede după ritmul scadat al stilului oratoric.) A fost jurnalist, om de media, acum e freelancer.

– Colaboreaza cu Vunk, îi ajută cu cel mai mare concert din cariera lor. Zice că va fi ceva unic în România și a costat 20 000 lire sterline.

– ea zice că perseverența e cheia succesului.

Serban Enache – Owner & Co-fondator, Dreamstime.com

– e ușor crispat, are un stil plictisitor, monoton șî o prezentare ușor tehnică.

– vrea să ne arate cum funcționează dreamstime și de ce avem nevoie să folosim imagini licențiate.

– prețul mediu al unei imagini la dreamstime este de 1$.

– crede că e vital să-ți placă proiectele la care lucrezi, pentru că în caz contrar, mai devreme sau mai târziu, vei renunța la ele chiar dacă sunt profitabile.

Invitatul surpriză – Mia Scarlat de la Mia’s children

– are în grijă vreo 30 de copii adunați de pe stradă. În acea lume nu există speranță, oamenii acolo sunt răi pentru că trăesc într-o lume în care nu există bine, iubire.

– a descoperit copii de 4 ani care nu știau că există lună, copii luați din subterane care s-au minunat la vedere luminii lunii, sunt copii pe care trebuie să-i înveți să râdă, să-i înveți să accepte mângâierea.

– din acești copii se pot naște valori! (olimpici, membrii în corul radio-ului, etc)

– și ȘOC: tipa e unul dintre copiii de care se ocupă. Ea înșăși provine de acolo – fapt care-i dă și energia necesară.

 

Blogging & Social media

Monica Jitariuc – de la THE PRACTICE

– ne dă sfaturi despe cum să ne gestionăm brandul blogului.

– să ai obiective clare

– să știi pentru cine scrii și să nu uiți asta.

– să știi cu cine vorbești și ai de vorbit

– ajută să ai o prezentare a blogului. (scriu despre, pentru, lucrez cu brandul X, am rezultatele Y, etc0

– fă-ți PR. Construiește-ți reputația. Să afle lumea despre lucrurile bune pe care le faci.

– să faci networking în offline.

– fă-ți prieteni șî o comunitate în jurul blogului.

– laudă-te tu pe tine!

– chestii care ajută: profesionalismul, decență, bunul simț, consecvența, etc

Zoso:

– cel mai de preț bun al unui blogger este brandul

Radu

– vorbește despre afiliere

 


Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com