Am fost la evenimentul organizat de Biz, Blogal initiative si BCR, in semn de marcare a incheierii campaniei #Refinantare prin BCR. Scopul personal pentru care m-am dus a fost sa iau pulsul evenimentului, sa simt karma organizatorilor si sa-i cunosc cat de cat live, pe cei implicati sau prezenti acolo.
M-am inteles cu “usierul” de la H.J. Hotel si am lasat masina chiar langa intrarea in hotel pentru 6 lei, in loc de 8 lei/h la subsol. Mai ca nu mi-a zis:”va rog eu, nu va duceti la parcare la subsol ca e 8 lei/h, mai bine da-ti-mi mie ceva si ne intelegem”.
L-am cunoscut pe Cristi, care e la fel de amuzant si offline! 🙂 I-am vazut pe Bobby Voicu, Andrei Rosca, Costin si multi altii. Din partea BCR a fost prezent Daniel Pana, director de marketing. Din pacate n-am putut sa fac asocierea intre fetele oamenilor si blogurile lor, pe care cu siguranta (cel putin unele din ele) le urmaresc. Si cred ca problema asta au mai avut-o si altii: Se uitau unii la altii, cateva secunde, fata in fata si parca li se citea in privire: “oare asta cine e? l-am mai vazut undeva? ce blog are asta?” Asta pentru mine a fost o problema: asocierea identitatii online cu persoana din fata mea.
Ce-am retinut?
– S-au prezentat rezultate: cifre contorizate pe de o parte de Chinezu, pe de alta parte de Zelist. Cu siguranta le gasiti, nu insit pe ele. Concluzia lor a fost ca operatiunea indrazneata a fost o reusita. Au fost si hateri, dar overall, au fost mai multe ziceri de bine, decat de rau.
– S-au pus intrebari mai mult sau mai putin pertinente.
BCR
– BCR a avut destule “mingii” ca sa lase promovarea unui produs pe mana unor pustani. Corect! Ce-au riscat? Imagine in cadrul unui segment care comunica online.
– Politica de comunicare a BCR, nu permite dezvaluirea de cifre legate de bugetul alocat, desi am aflat de la Marta ca: (citez din memorie) “nu a fost un buget de cateva mii, a fost mult mai mare”.
– Am inteles ca BCR nu pot contoriza un rezultat al campaniei pt ca e prea devreme. Corect! (procedura de acordare a unui credit dureaza). Ar fi totusi interesant de stiut ceva concret la timpul potrivit. Nu mi-a fost clar din partea BCR care au fost obiectivele campaniei. Au spus doar ca au fost si ceva obiective de business, adica au vizat si atragerea unui nr de clienti, (n-au dat cifre) insa cred ca obiectivul principal a vizat brand awarness-ul in cadrul unui segment (19-25 ani) cu care BCR vrea sa se imprieteneasca, in fata caruia vrea sa fie o banca cool. Si aici cred ca sunt pe drumul cel bun, inceput cu aceasta campanie. Ramane de vazut ce fac mai departe.
Blogosfera
– La inceputuri erau cativa blogeri, era ca o famiglia reunita la o bere, iar acum lucrurile s-au complicat. Exista o blogosfera cu multi oameni cu potential in care Chinezu are toata increderea. Exista foarte multi blogeri in tara, care promit.Corect si frumos!
– Campania #Refinantare prin BCR n-a fost facuta cu blogeri din Bucuresti, ci blogeri din alte orase ale Romaniei.
– Chinezu va milita pentru separarea blogosferei in “cei care fac ceva” si “ceilalti”.
– Pt Blogal Initiative nu sunt importante rezultatele campaniei pt client, cat efectele pentru blogerii mai mici pe care vrea sa-i ajute sa iasa la suprafata. E de salutat o astfel de atitudine.
Mult succes!