Skip to content

h

Viața e ce se întâmplă în timp ce tu ești ocupat cu alte planuri

  • Știrile mele
  • DIY
  • Eco
  • Tehnologie
  • Contact

Calitatea oamenilor scade…

02/12/201508/12/2015 haivas

…și asta permite unor mediocri să se urce pe scenă și să vorbească publicului dintr-o poziție în care "sistemul" involuntar i-a pus, ei nefiind "vinovați" de nimic. Judecând la rece câteva secvențe de la "Future of Media" 2015, îmi dau seama cât de gravă e situația. D'aia e bine să mai ieși din birou și să mergi pe la evenimente: că mai vezi care e nivelul unora la care se uită lumea.

       În primul panel, îi cunoșteam pe Orlando Nicoară și Anca Nuță, care au fost ok, decenți, comentarii pertinente și de bun simț. În același panel cu ei, mai era un băiat de care nu mai auzisem, care a spus că oamenii de marketing mint și cam ăsta e rolul lor asumat și că dacă-i pui să spună adevărul te cam iau la înjurături. Lucru care m-a mirat să-l aud, tocmai la FUTURE of media. Înțelegeam asta dacă am fi fost la un seminar despre "Istoria media din epoca bronzului", dar nu undeva unde vorbim de future of media. Anca Nuță de la Unicredit, a fost la fel de iritată de afirmația asta și bine a făcut că n-a lăsat-o să treacă netaxată: Dimpotrivă, rolul oamenilor de marketing este să spună adevărul și să se lupte intern cu organizația pentru a spune adevărul clienților. Suntem în secolul 21, oamenii sunt, dacă nu mai educați, mai informați și mai conștienți de tertipurile marketingului primitv. Oamenii, din secolul 21, nu mai pot fi mințiți frumos, iar organizațiile care nu pun osu la treabă vor pierde. Vezi cazul milenials în US unde marile branduri din automotive, imobiliare și finanțe se dau de ceasul morții că ăștia mici nu prea-i bagă-n seamă și nu prea știu ce și cum să le vândă. Dar ei sunt acolo în secolul 21, în timp ce unii dintre noi cred că marketingul trebuie să mintă și spun asta din panel-uri de discuții la conferințe importante.

foto

Am mai aflat despre cei de la Actelier care îi învață pe oameni tehnici de actorie aplicate în business. O chestie evidentă când în România 90% din business ține de actorie. Eu chiar aș cunoaște niște oameni de business care ar putea să dea ei lecții de actorie.

Revenind… În al 3-lea panel de discuții, foarte bine moderat de Cristina Bazavan, Lucian Mândruță și George Buhnici s-au comportat ca niște adolescenți stupizi crezând că sunt funny și fac show. De fapt erau penibili cu glumițele lor la care tot ei râdeau, la vârsta lor și la pretențiile de "guru media" care musteau în aer la dresa lor. Două chestii m-au surprins totuși:

1 – Mândruță șterge statusuri pe facebook dacă nu au câteva zeci de like-uri imediat. Luat la întrebări de colegul Vasilescu a dat-o puțin la întors, că le rescrie. Buhnici a sărit în apărarea lui ca un șacal, zicând superior și plin de el "că noi facem media, nu hobby". Deci dragilor, dacă vreți să faceți media, ștergeți statusuri, altfel rămâneți niște amatori! Sunt sigur că și ei sunt din ăia care cred că oamenii de marketing ar trebui să mintă clienții.

foto

2- Pentru că Buhnici face media, nu hobby, a ajuns la concluzia că e mai bine să facă review-uri auto care nu au mai puțin de 1 oră. Hai să mai spun odată: fanii lui Buhnici, vor să se uite la filmulețe cu el apăsând pe butoanele unor mașini, timp de o oră. 

Încerc să-mi imaginez, ce viață tristă trebuie să ai, încât să-ți dorești să-l vezi pe Buhnici mai mult de 10 secunde pe youtube. Adică el avea filmulețe scurte și tu care te uitai la el cum se dă cu tracariciu, vrei mai mult și-i scrii pe mail să facă flimări mai lungi că-ți trebuie să ai o scuză de cel puțin o oră ca să nu ai o viață seara după ce vii de la birou.

foto

   Cele mai bune prezentări le-au avut Alex Bălan de la Bitdefender despre IoT (Internet of Thinks) și Dan de la Grafitti. Cea mai anostă a fost cea a tipului de la Vodafone.

   Altfel toate bune și frumoase la Future of Media 2015. O bună parte dintre participanți au înțeles despre ce e vorba în viitorul media și învață să-și ia notițe cu pixul pe hârtie. La FUTURE of Media 2015. (o fi o chestie de fashion și nu știu eu, că nu mă pricep).

foto

Posted in Prima PaginăTagged evenimente, future of media, profesionalism

Post navigation

Aș vrea să le dau un bobârnac peste nas
Noi… cu fluierul

10 thoughts on “Calitatea oamenilor scade…”

  1. Tudor Fratila says:
    02/12/2015 at 3:31 pm

    Tudor Fratila liked this on Facebook.

    Reply
  2. Tudor Fratila says:
    02/12/2015 at 3:36 pm

    “Notite cu pixul pe hartie” mi se pare definitorie 🙂

    Reply
    1. Alex Haivas says:
      02/12/2015 at 3:36 pm

      ăștia suntem.

      Reply
  3. Mihai Vasilescu says:
    02/12/2015 at 6:47 pm

    Dacă nu le dai tag, degeaba. Stii tu cui. 😉

    Reply
    1. Alex Haivas says:
      02/12/2015 at 6:51 pm

      Nu vad rostul. Ce-o sa faca? Sa le fie rusine, o sa se gandeasca “ba are dreptate asta, hai sa fac altfel”. Ei sunt profi, n-ai vazut… nu fac asta ca hobby. Pt ei cititorii sunt carne de tun.

      Reply
    2. Camelia Trusca says:
      02/12/2015 at 8:07 pm

      Lie to me… ăla să fi fost acolo, să-i mai dea și în vileag….

      Reply
  4. Cristina Vocheci says:
    02/12/2015 at 8:50 pm

    Cristina Vocheci liked this on Facebook.

    Reply
  5. Mihai Vasilescu says:
    02/12/2015 at 8:50 pm

    Mihai Vasilescu liked this on Facebook.

    Reply
  6. Oana Manga says:
    03/12/2015 at 1:02 am

    Oana Manga liked this on Facebook.

    Reply
  7. Mihai Marius says:
    03/12/2015 at 9:16 am

    Mihai Marius liked this on Facebook.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

© 2022 h

Proudly powered by WordPress | Theme: x-blog by wpthemespace.com

We are using cookies to give you the best experience on our website.

You can find out more about which cookies we are using or switch them off in settings.

h
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

You can adjust all of your cookie settings by navigating the tabs on the left hand side.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.