CEC – banca mea de suflet

Va spuneam aici ca sunt un client de brand.  CEC e unul din brandurile care-mi plac. Dar nu azi.

Plecand de la ideea ca “a brand is a promise”, azi CEC mi-a inselat asteptarile. Nu s-a tinut de promisiune, n-a fost asa cum ii stiam si cum ma asteptam: Flexibili, saritori, dornici sa-si depaseasca problemele prostiei din propria birocratie pentru binele si confortul clientului.

Nu va bat la cap cu toata povestea. Va spun atat:

– de 2 ori au ratacit actele pe care le-am depus pentru reactualizarea datelor personale.

– drept urmare:

1. din 2008 si pana azi nu mi-au actualizat datele in “aplicatie” (nume, adresa)

                         2. nu mi-am putut ridica noul card (cel vechi a expirat) pentru ca nu corespundeau datele. (nume diferit,                                 schimbat de mine, DAR CNP identic). Astea in conditiile in care cardul expirat cand a fost emis in                                          august 2010 l-am primit in aceleasi conditii: adica nume diferit, CNP identic. De ce atunci s-a putut si                                     acum nu se mai poate. (la aceeasi agentie, la aceeasi persoana, aceeasi situatie – tratament diferit).

sursa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.