Când faci cercetare fără marketing

Când faci cercetare și nu te uiți în piață sau nu-ți pasă de ce zic "ăia de la marketing" ajungi să mori sărac și deștept. Nu tu, doar produsele tale care sunt atât de revoluționare și deștepte încât oamenilor nu le pasă de ele. Dar e mult mai ușor să spui că sunt ei răi sau proști și nu înțeleg ce-ai realizat tu acolo, decât să te uiți în gura ălora de la marketing care nici nu știu ce e aia tranzistor. Cum adică eu inginer și doctor de 120 de ani, să ascult la un puțoi de 30 de ani.

Așa ajungi să-ți vezi ideile duse mai departe de alții. Și plângi că lumea nu e dreaptă, că ăia nu și-au făcut treaba, că noi am făcut asta acum x ani, că noi suntem mai deștepți și alte manele. (când eram mici și jucam fotbal spuneam despre unii că "ai talent, dar nu ești căutat" Erau ăia care, deși erau buni la fotbal, erau aleși ultimii în echipă, pentru că nu dădeau pase și jocul devenea plictisitor să te și uiți la el)

 

This pen sends everything you write on paper to your phone

This pen remembers everything you write on paper and sends it to your phone.

Posted by Tech Insider on Saturday, January 16, 2016

 

 

Tags:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.