Mă declar mulțumit de MCV după 3 ani și 60k de km. Asta poate și pentru că nu sunt foarte pretențios când e vorba de mașini. Pentru mine sunt o unealtă care mă ajută să-mi fac treaba. Cu cât mă încurcă mai puțin (bani, timp, nu merge pe drumul x pt că atinge pietrele, nu pornește pt că sunt -23C etc) cu atât mai bine. Restul lucrurilor de la ștergătoare încălzite la senzori de parcare, sunt foarte mișto însă pot trăi destul de liniștit fără ele. Știu ce înseamnă, e mișto, nu zic nu, dar eu sunt mai de la țară când e vorba de cochetării de genul.
Anyway... revenind la prima defecțiune. E vorba de claxon. La fază mică și fază lungă nu mai merge claxonul. Atât! Nici un delay la schimbarea fazelor sau întârzieri în aprinderea farurilor, nimic de genul ăsta. DOAR CLAXONUL. Am căutat și am găsit un clip în care îți arată pas cu pas cum poți să cureți contactele de acolo, (pentru că în mod cert e vorba de contact imprefect) însă mă gândesc dacă să fac asta singur, DIY, sau s-o las într-o dupa amiază la service!
nu e acelasi lucru.
eu am stepway din 2014 si am patit acelasi lucru…nu mai am claxon de 1 an 🙂
au schimbat blocul fata de ce are “tutoriale”; acum claxonul vine cu 2 fire fix pe langa nuca de semnalizare…si acolo au contact prin lipitura. de la tot semnalizat stanga dreapta se rup firele din lipitura…dupa ce le lipesti a 4 oara…te saturi…mai ales ca e greu de intrat cu letconul :))
ai sa vezi ca esti mai calm la volan fara claxon :)))
Probabil îl am de ceva timp și nu mi-am dat seama.
eu am condus o masina 4 ani fara claxon, nu am simtit niciodata nevoia sa claxonez. Faza lunga eventual si un pic de rabdare. Am schimbat 2 masini de atunci, claxonez doar sa o distrez pe fica-mea si sa ii explic ca e nepoliticos si ca in alta tari e interzis claxonatul.
nu merge claxonul, nu iei ITP-ul.
La ITP a mers.
Cin’ ti-a spus ? Crezi ca verifica asta la ITP ? 🙂 Nu am claxon de peste 2 ani si la ITP numai la claxon nu s-au uitat…