Future of media 2015

1. Care este imaginea, situația media din România în 2015?

Alexandra Iavorschi, Managing Director, StarcomMediaVest group

   – democratizare

   – second screen

   – dinamica mare

Orlando Nicoară, antreprenor online

– e o luptă de supraviețuire, lipsa de idei, lipsa de bani, lipsa de orizonturi.

Anca Nuță, Communication director Unicredit

– brandurile au inceput sa fie generatoare de continut, pe fondrul lipsei unui conținut de calitate.

Robert Berza, General Manager, Zoot România

– Exista semne că în toată tristețea asta sunt semne că incepe să conteze să produci content de calitate.

Claudiu Serban, Owner CLS MEdia

– Publicitatea nu mai poate sustine singură media.

– e nevoie de noi surse de venit

– vom avea capacitatea mentală de a urmări un număr limitat de branduri care vor trebui să comunice pe toate canalele.

2. Cât de puternic e mediul online și cât va crește comparativ cu TV de ex.?

Orlando: perioada de dupa 2008, in care toată media a trebuit sa se reinventeze. N-au mai existat bani, iar online-ul a venit cu solutia "platești doar pentru ceea ce vezi".

Google face 100 mil € din România.

TV-ul e ieftin și înca vinde foarte bine. Să ne uităm la ce se întâmplă în US.

Robert: 

banii se duc încet, incet spre online.

Alexandra:

– TV-ul își menține share-ul constant și încă rămâne căștigător

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.