Future of media 2013

Se discută desigur despre TV vs online, iar in rolul principal este nimeni altul decât Ghiță Ciobanul care e și pe TV și pe facebook.

Cineva a spus ca prezenta în online a unei televiziuni canibalizeaza TV-ul offline. E aceeasi discuție care se poartă vis-a-vis de muzica free de pe net, cum că le vor scădea încasările și asta e aceeași veche discuție care s-a purtat când au aparut mijloacele de stocare a muzcii. Se temeau oamenii că nu vor mai caștiga din concerte pentru că oamenii vor asculta muzica acasa. De fapt a fost exact pe dos. Încasările au cresccut.

Tudor Galoș își susține foarte frumos prezentarea din care rețin că Microsoft merge pe ideea unei familie de device-uri interconectate care să ofere aceeași experiență utilizatorului indiferent de device-ul pe care-l folosește.

Vodafone continuă să împingă cele câteva servicii pentru smartphone-uri: zonga-muzica și Seenow-video on demand. Cea mai utilă rămâne transport urban.ro.

Campanii faine!

– Huggies Night Shift – o platformă facebook pentru parinții care nu dorm noaptea pentru că le plâng odraslele. Se deschide seara și se închide dimineata. 🙂
– The banner duet – Coca Cola a pus in banner cu un nr de telefon la care oricine putea suna si canta o melodie cu Despot. Cele mai bune voici s=au auzit intr-un concert Vita de Vie, iar clipurile au fost urcate pe youtube.
– Bucharest not Budapest – nu mai are nevoie de nici o prezentare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.