Influenceri. Sunt buni, dar nici chiar așa

Vă spun   despre un caz cu cifre pe care le știu. Cineva, să-i zicem influencer, a rugat niște oameni să facă ceva, nu contează ce! I-a influențat, nu? Oameni pe felie, cu studii, în targetul care trebuie bla, bla, bla. Nu aiurea-n tramvai!

Și oamenii au zis: “Daaa. Facem! Vrem!” Vreo 50 de oameni s-au înhămat că vor. Din ăștia 50 vreo 30 au făcut jumătate din ceea ce trebuia, cu zero utilitate.Adică pe jumătate nu ne ajuta cu nimic. Și din ăștia 30, doar 6 au făcut ce trebuia de la capo al fine. Ceea ce au zis că vor să facă de la bun început!

6 din 50 cât înseamnă? 12%? Cam aia e!

2 thoughts on “Influenceri. Sunt buni, dar nici chiar așa”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.