Începută inițial în Canada, în 2012, campania "Our food, your questions" a continuat și în U.S pentru că au înțeles că milenials, sunt cei care vor da tonul în industria alimentară, iar ei sunt în social media și au o influență puternică asupra imaginii, vânzărilor și market share-ului în cele din urmă.
Ei bine, McDonalds se pare că a înțeles toate astea și au permis filmatul în una din cele mai mari fabrici din Fresno, California. Ei cred că transparența este soluția. Eu cred că pe lângă transparența totală (cu ce au fost hrănite vitele și de ce nu, calitatea solului în care au crescut plantele cu care sunt hrănite animalele, atunci ai imaginea completă a întregului cerc), cheia succesului e un produs de calitate. Iar un produs de calitate nu se face peste noapte, nu se face cu o campanie sau cu transparență. Se face schimbând întreaga filosofie de business. Și asta trebuie să înțeleagă corporațiile în secolul 21. Unele încearcă.
nu apare poza la articol
da, am vazut.