Skip to content

h

Viața e ce se întâmplă în timp ce tu ești ocupat cu alte planuri

  • Știrile mele
  • DIY
  • Eco
  • Tehnologie
  • Contact

Nu atat "cum", cat "unde"

15/09/201112/01/2012 haivas

Campania de promovare a revistei BIZ realizata de Blogal Initiative, intreaba blogerii cum ar promova ei revista BIZ.

M-am tot gandit la intrebarea asta “CUM?”… si mi-au venit in minte raspunsuri clasice seci. Metodele sunt stiute: cele clasice cu mici briz-birzuri. Mai important in aceste vremuri, destul de tulburi pentru presa scrisa, este eficientizarea si maximizarea campaniilor de promovare. Deci, nu atat CUM, cat UNDE as promova revista BIZ.

CUM eficientizam promovarea?

Comunicand exact cat trebuie, cui trebuie. Fara zgomot inutil si bani aruncati pe outdoor la metrou in statia IMGB, sau mai stiu eu unde…

CINE citeste BIZ?

Revista BIZ este o publicatie bilunara ce trateaza teme din zona afacerilor. Deci ma arunc sa fac ad-hoc un profil al cititorului: barbati (dar si femei-aprox 30%) din mediul urban, cu varsta de peste 25 de ani, studii superioare, venit mediu sau mai mare, care ocupa pozitii sau functii de nivelul middle si top management. Intr-un sens mai larg, fortand putin poate, am putea extinde acest profil chiar la termenul de YUPPIE, fara a-i omite insa pe seniorii afacerilor.

UNDE ii gasim pe acesti cititori?

– In primul rand ii gasim acasa la ei, ceea ce inseamna reclama pe TV. Aici eficienta e slaba pentru ca reclama asta o vede si badea Gheorghe care nu stie ce e aia BIZ. Deci bani aruncati. (da, stiu exista canale de nisa, but still…)

– Ii mai gasim in masina cand se duc la servici- adica Radio, cam aceeasi poveste ca TV-ul, dar la alte dimensiuni.

– Apoi ii gasim in centrele de afaceri cu multe cladiri de sticla. Aici ar merge ceva outdoor destept-amuzant, pentru descretirea fruntilor in zonele astea (pentru awarness).

– Si nu in ultimul rand ii gasim la birou, mai exact online, pe PC-ul lor, pe conturile lor de XING, LINKEDIN, G+, Facebook etc. Aici comunicarea brandului se face in cel mai eficace mod posibil. Stiu nu e usor nici aici, dar cel putin nu aruncam mesaje in neant. Stim cat de cat cui comunicam, si prin urmare putem decide ce si cum sa comunicam.

Putem avea clasicele newslettere, teazere cu stirii exclusive, virale, fara sa uitam ca diferenta o face continutul premium de calitate, analizele relevante si obiective, stirile concise si cuprinzatoare, pentru ca nu-i asa, oamenii nu au prea mult timp pentru citit, ei sunt dinamici si au de munca, de aceea unii isi iau stirile din zbor.

Diferentiatorul revistei BIZ, il constituie in mod clar evenimentele organizate de-a lungul timpului, evenimente care i-au crescut awarness-ul in piata de-a lungul anilor.

Si pentru ca am amintit de ani, ar mai fi un loc unde as promova strategic revista BIZ: (era sa uit)

– In facultatile si universitatile de profil. (ex. A.S.E.). Nu stiu, poate deja fac asta.  De ce as face-o? Pentru ca o parte din studentii de acolo vor deveni yuppie si vor accede intr-o corporatie si mai tarziu vor ocupa functii de conducere si vor citi in continuare revista BIZ cu care sunt atat de obisnuiti inca din vremea studentiei. Imi asigur in felul asta cel putin o parte din masa de cititori pe viitor.

Poate gresesc, nu stiu… dar acum asa gandesc c-as face!

Posted in Uncategorized

Post navigation

Future of money
Microfinantare

1 thought on “Nu atat "cum", cat "unde"”

  1. Rudolph Aspirant says:
    19/09/2011 at 5:45 pm

    Eu i-am propus lui Adriian Ciubotaru, dar nu cred ca m-a luat in serios asa ca iti zic si tie ! Cea mai simpla idee: Calendar sexy 2012 cu echipa editoriala/colaboratoare BIZ. O sa depaseasca precis si target-ul “yuppie”. (Eu sunt super yuppie, mi s-a zis si cocalar), dar in prezent nu citesc BIZ deoarece nu ma intereseaza, si nici nu mi-au trezit interesul prin ceva anume. Dar este posibil ca as fi tentat sa dau click pe ei macar o data daca i-as vedea dezbracati.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Recent Posts

  • 6 plante care te scot din foame
  • Oamenii nu încap în cutii
  • Garmin Forerunner 55 e dezamăgitor, dar ieftin
  • Tesla e deja vechitură
  • Ce ai și ce nu ai nevoie ca să mergi cu bicicleta la servici

Comentarii

  • haivas on Cum schimbi geamul la șemineu
  • cornel on Cum schimbi geamul la șemineu
  • Haivas on Rucsacuri pt bicicletă
  • Mihai Dobre on Rucsacuri pt bicicletă
  • Mihai Dobre on Cauciucuri pentru biclă

Am mai scris

  • 6 plante care te scot din foame
  • Oamenii nu încap în cutii
  • Garmin Forerunner 55 e dezamăgitor, dar ieftin
  • Tesla e deja vechitură
  • Ce ai și ce nu ai nevoie ca să mergi cu bicicleta la servici

© 2023 h

Proudly powered by WordPress | Theme: x-blog by wpthemespace.com

We are using cookies to give you the best experience on our website.

You can find out more about which cookies we are using or switch them off in settings.

h
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

You can adjust all of your cookie settings by navigating the tabs on the left hand side.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.