Stiu ca a trecut Black Friday cam de mult, dar efectele inca ne urmaresc. Cum va spuneam am comandat de la emag, mai mult dintr-o intamplare, avand nevoie de un aparat foto, intrucat fostul Canon A420 a orbit subit.
Pentru buget restrans, am pus ochii tot pe o camera compacta de la Fujifilm FinePix C25. Cea mai ieftina. Am comandat, toate bune si frumoase, asteptam sa vina. Luni primesc mail de la ei, cum ca voi primi informatii suplimentare cu privire la comanda, marti. Marti nu primesc nimic. Vineri, 2 dec., primesc SMS care-mi spune ca-mi vor livra comanda pe 2 sau 3 dec.
Dau telefon la emag si le spun sa n-o livreze pe 2 dec pt ca sunt in concediu si nici sambata n-o sa fiu la birou (adresa de livrare).
Nici o problema, imi spune fata de la call center, azi sigur nu se livreaza si nici maine (sambata) vede curierul ca e adresa de birou si o sa vina luni. OK, zic.
Peste 3-4 ore, primesc telefon de la birou: “Alex, a venit un curier cu un colet pentru tine”. Era, evident, cel de la emag.
Astazi, 5 dec., inca imi astept comanda din Black Fiday.