Vodafone s-a promovat cu niște puști agramați și zero conținut

    Inițial am fost uimit. Nu-mi venea să cred că aia e o campanie Vodafone. Apoi m-am gândit cine ar aproba o astfel de campanie, cine ar executa-o în halul ăsta. Și mi-am dat seama că în dulcele stil clasic Vodafone a angajat tot astfel de oameni. Tot ca ei or fi și prin departamentele de marketing. Altfel nu-mi explic. N-am nimic cu puștii, le saluti spiritul și curajul de a se băga în seamă. Bravo lor! Dar am ceva cu cei care ar fi trebuit să-i tragă de mânecă (vezi că nu se spune așa, fă acordul corect, subiect predicat, vezi că aia e cacofonie, schimbă, etc), lăsând la o parte conținutul sec, lipsit de ceva, orice. Să spunem că nu sunt eu în target.

Dezastruos! N-am alt cuvânt!

 

2 thoughts on “Vodafone s-a promovat cu niște puști agramați și zero conținut”

  1. incep sa se uite spre viitor, sa planteze seminte de acum pt mai tarziu. vezi ca si telekom face acelasi lucru cu pandalie. ii vaneaza pe copii

    1. În timp ce se uită spre viitor, n-ar putea măcar să mimeze că știu să lege 2 fraze sau să-i învețe să vorbească? Mă uitam la niște clipuri cu băietul ăla, Selly. Mă-sa știe că spune “p*la”, “c*cat” în clipurile lui?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.