În primul rând trebuie spus că evenimentul este transmis live pe webstock.ro, asta pentru cei care credeau că un eveniment pentru online este atât de offline.
9:30 – Cabral Ibacka
– ” Blogosfera s-a bășit (…) s-a pierdut tot ce era fain în blogosferă”
– ” Ne întâlnim odată pe an la Webstock și ne mai împiedicăm unul de altul pe la vreo pișcotăreală, în rest nimic…”
– Blogosfera are altă menire decât actele de caritate.
Nu sunt pe deplin de acord cu el. Poate că blogosfera lui e așa cum o descrie el, dar părerea mea este că discursul lui e unu arhi cunoscut și răsuflat. El zice “Care proiecte? Ce am mai facut noi?” Puțîn mi-a lipsit să strig “Lumină pentru Ursici”
10:00 – Tudor Giurgiu – TIFF
– are ochelari albi de hipster .
– “Am o mare simpatie pentru pișcotari” 🙂 – sala e-n extaz!
Margareta Nistor – cea mai cunoscută voce feminină din România
– Ni-l dă exemplu pe Dan Chișu în sensul cum poți crea ceva pornind de la internet: Website story. În filmul ăsta joacă o tipă pe care DAn Chișu a găsit-o pe net. Niște cineaști au vrut s-o premieze pentru rolul excelent interpretat fără a fi actriță, însă n-au mai reușit să dea de ea.
– ” e foarte dulce să bârfești, eu recunosc sau cum spun actorii, nimic nu e mai dulce decât carnea de coleg.”
– ” de luni îmi fac blog”.
Mirela Bucovicean – un do-er din domeniul fashion, un designer român care a construit un brand în jurul www.molecule-f.com
12:00 – Markus Lause – Chief Commercial Officer, Vodafone Romania
– ” it’s too hard to be creative on demand”
– ” there are too few proposals”
– dă câteva exemple de creativitate în sensul folosirii tehnologiei (online) pentru reinventarea unor afaceri clasice offline Starbacks, DriveNow
– DriveNow e despre car sharing. In cateva orașe mari sunt mașini care pot fi închiriate prin intermediul unei aplicatii pe mobil. Masina o deschizi cu mobilul, și plătești pe minut. Mașina o lași în anumite puncte, astfel stabilite încât oriunde ai fi de ex. în Berlin găsești mereu o mașină disponibilă la maxim 400-500 m distanță.
Cristinca Bazavan – Blogger, Bazavan.ro
– o tipa căreia i-a plăcut matematica, (se vede după ritmul scadat al stilului oratoric.) A fost jurnalist, om de media, acum e freelancer.
– Colaboreaza cu Vunk, îi ajută cu cel mai mare concert din cariera lor. Zice că va fi ceva unic în România și a costat 20 000 lire sterline.
– ea zice că perseverența e cheia succesului.
Serban Enache – Owner & Co-fondator, Dreamstime.com
– e ușor crispat, are un stil plictisitor, monoton șî o prezentare ușor tehnică.
– vrea să ne arate cum funcționează dreamstime și de ce avem nevoie să folosim imagini licențiate.
– prețul mediu al unei imagini la dreamstime este de 1$.
– crede că e vital să-ți placă proiectele la care lucrezi, pentru că în caz contrar, mai devreme sau mai târziu, vei renunța la ele chiar dacă sunt profitabile.
Invitatul surpriză – Mia Scarlat de la Mia’s children
– are în grijă vreo 30 de copii adunați de pe stradă. În acea lume nu există speranță, oamenii acolo sunt răi pentru că trăesc într-o lume în care nu există bine, iubire.
– a descoperit copii de 4 ani care nu știau că există lună, copii luați din subterane care s-au minunat la vedere luminii lunii, sunt copii pe care trebuie să-i înveți să râdă, să-i înveți să accepte mângâierea.
– din acești copii se pot naște valori! (olimpici, membrii în corul radio-ului, etc)
– și ȘOC: tipa e unul dintre copiii de care se ocupă. Ea înșăși provine de acolo – fapt care-i dă și energia necesară.
Blogging & Social media
Monica Jitariuc – de la THE PRACTICE
– ne dă sfaturi despe cum să ne gestionăm brandul blogului.
– să ai obiective clare
– să știi pentru cine scrii și să nu uiți asta.
– să știi cu cine vorbești și ai de vorbit
– ajută să ai o prezentare a blogului. (scriu despre, pentru, lucrez cu brandul X, am rezultatele Y, etc0
– fă-ți PR. Construiește-ți reputația. Să afle lumea despre lucrurile bune pe care le faci.
– să faci networking în offline.
– fă-ți prieteni șî o comunitate în jurul blogului.
– laudă-te tu pe tine!
– chestii care ajută: profesionalismul, decență, bunul simț, consecvența, etc
Zoso:
– cel mai de preț bun al unui blogger este brandul
– vorbește despre afiliere